Algemene voorwaarden reparaties

  • We repareren je toestel zo snel mogelijk, vaak al binnen 1 dag.
  • In de reparatieprijzen zit het onderdeel, uurloon en de BTW.
  • Wij geven minimaal 3 maanden garantie op de vervangen onderdelen en reparatie. Defecten die ontstaan na reparatie of door gebruik vallen hier niet onder.
  • Als het nodig is een extra onderdeel te vervangen om de reparatie correct te kunnen uitvoeren, overleggen we dat eerst met je, inclusief de bijkomende kosten.
  • Als het niet mogelijk blijkt de reparatie uit te voeren, behouden wij het recht voor om je telefoon ongerepareerd te retourneren. Er kunnen onderzoekskosten in rekening worden gebracht.
  • Als je toestel nog onder de fabrieksgarantie valt, dan vervalt deze garantie bij reparatie.
  • We hebben volledige toegang nodig tot je toestel voor diagnose en tests. Daarom moeten de vergrendelingen zoals pincodes e.d. worden verwijderd of genoteerd op het aanmeldformulier. Find my iPhone moet altijd worden gedeactiveerd. Wanneer dit niet is gedaan, is de kans groot dat je langer op je toestel moet wachten.
  • Maak van te voren een complete backup van het toestel. In sommige gevallen kan het nodig zijn het toestel volledig te resetten naar de fabrieksinstellingen. Dan kunnen we helaas niet voorkomen dat je data wordt gewist. Wij zij niet aansprakelijk voor het verlies van data.
  • We repareren je toestel met de grootst mogelijke precisie. Mochten er andere kapotte onderdelen zijn, dan worden die niet direct gerepareerd, daar nemen we eerst contact over op. We zijn niet aansprakelijk voor kleine krasjes die ontstaan omdat we met jouw toestel aan de slag zijn gegaan. We kunnen niet garanderen dat je toestel nog steeds volledig stof- en waterbestendig is na reparatie.
  • Indien je de gevraagde gegevens niet juist of volledig aanlevert, dan hebben we het recht de aanmelding niet in behandeling te nemen of extra kosten in rekening te brengen. We zullen uiteraard eerst proberen de juiste gegevens te achterhalen, je zal hierdoor langer op jouw toestel moet wachten.
  • Eventuele geplakte accessoires moeten we waarschijnlijk verwijderen. Helaas kunnen wij deze niet vervangen.
  • Indien blijkt dat het serienummer van het product voorkomt in een database van gestolen of vermiste producten, houden wij ons het recht voor het toestel niet in behandeling te nemen. Wij zijn gerechtigd de gemaakte (reparatie)kosten bij jou 100% in rekening te brengen. Wij zijn verplicht melding te doen bij de Politie.
  • Accessoires dienen niet meegestuurd te worden met de te repareren telefoon of tablet. Wij zijn niet aansprakelijk voor het verlies van deze accessoires. Vergeet dus niet je hoesje, sim-kaart en eventuele MicroSD kaart te verwijderen. Opladers op toestelspecifieke toebehoren dienen wel meegestuurd te worden.
  • Betalen doe je pas na afloop van de reparatie.  Als je je toestel niet binnen 3 maanden komt ophalen gaan we ervan uit dat je afstand doet van je telefoon of tablet en het eigendom overdraagt aan Repairhuis.

Reparaties opgehaald via onze ophaalservice

  • Particulieren: Na reparatie van je toestel sturen we je een iDeal betaallink via e-mail. Zonder betaling kunnen we je toestel niet aan je overhandigen. Als je niet binnen 3 maanden betaalt gaan we ervan uit dat je afstand doet van je telefoon of tablet en het eigendom overdraagt aan Repairhuis.
  • Bedrijven: Na reparatie en terugbrengen van je toestel sturen we je een factuur met iDeal betaallink via e-mail. U heeft 7 dagen om de factuur te voldoen.